گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

اگر بازی Diablo III را برای گرافیک زیبایش خریده باشید، پس دیگر بازی Torchlight II نظر شما را جلب نمی کند، اما اکنون استودیوی بازیسازی Eyedentity Games در حال ساخت بازی Dungeon Striker است. بازی ای که می خواهد در کنار Torchlight و Diablo نامی برای خودش دست و پا کند. این بازی اکشن-نقش آفرینی سعی کرده تا هر چیزی که علاقه مندان به این سبک از بازی ها نیاز دارند را در خودش قرار دهد. سازندگان دنیایی آشوب زده را خلق کرده اند که مبارزه در آن ها را می توان به حالت Co-op بازی کرد. یک بازی نقش آفرینی زیبا که اتمسفر بسیار جالبی دارد و می تواند بازیکنان را به سمت خودش جلب کند.

Dungeon Striker به صورت Free to Play نیز عرضه می شود و بازیکنان می توانند با پیشرفت هایی که در آن می کنند، آیتم های مختلفی خریداری کنند. سازندگان، به تازگی دمویی از بازی را به نمایش درآوردند و 8 کلاس از 14 کلاسی که در بازی وجود دارند را به نشان داده اند. این دمو متعلق به نسخه آزمایشی بود و سازندگان اشاره کردند که این کلاس ها در نسخه نهایی بازی نیز قرار دارند. کلاس های Warrior و Berserker از جمله قهرمانانی هستند که در مبارزه های نزدیک بسیار قوی عمل می کنند و همچنین می توانند سریع و چابک عمل کنند. شخصیت های بازی می توانند از نوعی سپر محافظ استفاده کنند و به وسیله آن دشمنان را از بین ببرند و آسیب کمتری از ضربه های آن ها ببینید.

همچنین قابلیتی به نام Rage برای شخصیت های بازی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانند بسیار سریع تر از همیشه ضربه بزنند و حرکت کنند. در دموی Dungeon Striker، بازیکنان می توانستند تا زمانی که دشمنان در محیط بازی دیده می شدند، آن ها را از بین ببرند. همچنین زمانی روی صفحه به نمایش درآمده بود که با پایان یافتن آن دیگر توانایی کشتن دشمنان را نخواهید داشت. همکاری میان شخصیت ها به شکل قابل ملاحظه ای جالب از کار درآمده است. به طور مثال با انتخاب Berserker و قابلیت Rage و انتخاب یک شخصیت دیگر، می توانید صحنه های جالبی را مشاهده کنید و شاهد این باشید که شخصیت ها به چه صورت با هم دشمنان را بین می برند.

همچنین قسمت هایی برای مبارزه در بازی وجود دارند که با وارد شدن به آن ها، تنها به مبارزه خواهید پرداخت و دشمنان را از بین خواهید برد. از دیگر کلاس های بازی می توان به The Cannon Blazer و Wizard اشاره کرد که از ارزش بالایی برای بازی کردن برخوردار هستند. این شخصیت ها می توانند خود را شارژ کرده و ضربه های بسیار سریعی را اجرا کنند و دشمنان زیادی را با سرعت از بین ببرند. The Cannon Blazer می تواند یک Turret آتشین را در بازی به وجود بیاورد که آتش پرتاب می کند و Wizard می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند که هر کدام از آن ها بسیار جالب و ماورایی به حساب می آیند.

این جادوها می توانند کاری کنند که سرعت عمل سایر شخصیت ها بیشتر شود و ضربه های سریعتری را اجرا کنند. در طول بازی با دشمنان مختلفی (از دشمنان ضعیف گرفته تا هیولاهای بسیار بزرگ) روبرو خواهید شد. همچنین زمانی که می خواهید با هیولاهای بزرگ مبارزه کنید، باید سعی کنید که با سایر شخصیت ها همکاری کنید. با این کار شانس بیشتری برای از بین بردن آن خواهید داشت. یکی دیگر از کلاس های جالب بازی،Assassin  نام دارد.  این شخصیت تله هایی را در بازی قرار می دهد که می توانند روی قدرت دشمنان تأثیرگذار باشند. او می تواند خودش را در زمین پنهان کند و به یکباره دشمنان را از بین ببرد. همچنین این شخصیت می تواند تیرهای آتشین پرتاب کند که آسیب زیادی به دشمنان وارد می کند. حتی با تیرهای آتشین می توانید تله هایی که در محیط بازی قرار داده اید را آتش بزنید و صدمه زیادی به دشمنان وارد کنید.

Assassinها می توانند دشمنان را مسموم کنند، اما در زمان مبارزه ها نیز بسیار عالی عمل می کنند و با سرعت و کارهای مخصوص به خودشان می توانند دشمنان زیادی را از بین ببرند. البته با این شخصیت نباید زیاد در مبارزه های بزرگ حضور داشته باشید، چرا که او بسیار آسیب پذیر است و ممکن است سریع کشته شود. بعد از دیدن این قسمت ها به عنوانی که استودیوی Eyedentity در دست ساخت دارد، امیدوار شدیم. آن ها توانسته اند فرمول بازی های نقش آفرینی را به خوبی در Dungeon Striker پیاده سازی کنند و بازی ای را به نمایش بگذارند که به نظر می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد. سازندگان گفته اند که این بازی از Gamepad نیز پشتیبانی کند. نسخه آزمایشی این بازی در سال 2013 در کره منتشر خواهد شد و هنوز مشخص نیست که در چه زمانی برای غرب عرضه می شود. این کمپانی که قبلاً بازی Dragon Nest را ساخته، امید زیادی به این بازی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 10 دی 1391برچسب:, ] [ 7:0 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 877
بازدید کل : 129746
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->