گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

وضعیت اسفناک اقتصادی، بحران های اجتماعی و هزاران مشکل دیگر باعث نارضایتی شدید مردم آمریکا شده است. صدای اعتراض مردم از هر گوشه و کنار به گوش می رسد. اکنون مردم 2 دسته شده اند: دسته اول، موافق حکومت فعلی هستند و دسته دوم که اقلیت را شامل می شوند، مخالف حکومت فعلی کشور هستند. هنگامی که دسته دوم به بالاترین سطح نارضایتی می رسند، کم کم گروهک های زیادی تشکیل می شوند. پس از مدتی، تعداد بسیار زیادی از آن ها خود به خود دچار اختلال داخلی شده و رنگ می بازند. در این بین، یک گروه باقی می ماند. گروهی تروریستی که با حملات خود باعث وحشت افراد بسیاری شده اند و True Patriots نام دارند.

آثار مشهور تام کلنسی (Tom Clancy) را همه می شناسیم. رمان هایی که در مورد جنگ بوده اند و با داشتن طرفداران بسیار زیاد توانستند از معدود آثار ادبی ای باشند که به صنعت بازیسازی راه یافته اند. سری بازی های Splinter Cell ،Ghost Recon و Rainbow Six همگی از این دسته هستند. سری Rainbow Six یکی از پرطرفدارترین این عناوین است که محوریت اصلی داستانش حول تیمی به نام Rainbow می چرخد. جدیدترین نسخه از این سری، Rainbow 6: Patriots نام دارد که اینبار تیم رنگین کمان را به چالشی بسیار بزرگ با نام مقابله با "وطن پرستان" دعوت می کند. این گروه حملات مخوفی را انجام داده و اکنون خود را برای بزرگ ترین مأموریت یعنی نابود کردن چند کلان شهر آمریکا آماده می کند.

بازیکن باید در غالب یکی از اعضای تیم Rainbow به مقابله با این افراد پرداخته و مانع از عملی شدن نقشه شوم آن ها شود و در این راه باید سختی های زیادی را تحمل کند. سبک بازی مثل نسخه های قبلی است که البته دستخوش تغییرات نسبتاً زیادی شده است. اگر یادتان باشد، یکی از مشکلات همیشگی بازی های تیراندازی-تاکتیکی مخصوصاً در این سری، نبود آزادی عمل زیاد بود که باعث زده شدن طیف وسیعی از بازیکنان از این سبک شد. Ubisoft کوشیده تا در Patriots این کمبود را به حداقل رسانده و به نوعی دست مخاطب را باز بگذارد. یعنی مثل قبل، شما محدود نیستید که از 2 تاکتیک سیاه و سفید استفاده کنید و اکنون شما می توانید تاکتیک مخصوص خود را که تلفیقی از مخفی-کاری و تیراندازی است و آن را قهوه ای می خوانند، داشته باشید.

برای مثال، شما می توانید در قسمتی از یک مرحله نیمی از آن را به صورت مخفی-کاری و نیم دیگر را به صورت تیراندازی پیش ببرید، اما دستتان باز است که با تلفیق هر دو مهارت، سبک مخصوص خود را داشته باشید. محیط های بازی بازبینی اساسی شده اند و اکنون بازی در یکی از شهرهای بزرگ آمریکا جریان دارد. اکنون شما باید در نقش یکی آمریکایی به یک آمریکایی دیگر شلیک کنید که این موضوع ممکن است از لحاظ احساسی حالتی دوگانه را به وجود آورد. حالتی که می توان آن را در سوال "آیا من باید به هموطن خود شلیک کنم؟" خلاصه کرد.

قرار است محیط های بازی بسیار بزرگ تر از محیط های نسخه های قبلی باشند و حالتی تقریباً Open-World را به خود بگیرند که این موضوع در کنار داشتن آزادی عمل، نوید یک اثر فوق العاده ملموس را می دهد. بعضی از نکات خوب قسمت های قبلی در Patriots مانده اند و برخی دیگر که Ubisoft آن ها را خطری برای این نسخه محسوب می کرد، از بازی حذف شده اند. همچنین قابلیت های تازه ای به بازی اضافه شده که یکی از آن ها "کنترل ارتباطات" نام دارد و به بازیکن امکان شنود خطوط گروهک Patriots را می دهد و آن ها را لحظه به لحظه از نقشه های این گروه مطلع می سازد. تم و جو درونی بازی نیز دچار تغییرات بنیادی شده است.

قرار است که تم صرفاً اکشن عناوین قبلی در این بازی با تم تیره و تاریک ضعف و ناتوانی مردم آمریکا تلفیق شده و بازی را برای مخاطب ملموس تر کند. یکی از ویژگی های سری Rainbow Six که نزد طرفداران آن بسیار محبوب است، قابلیت شخصی سازی اسلحه و لباس بود که در این نسخه با شکل و شمایلی تازه بازگشته و قرار است تا برای بازیکنان تازه کار و مبتدی بسیار ساده و کاربردی باشد. همچنین وجود این بخش در قسمت چندنفره که مانور زیادی هم روی آن داده شده، می تواند بازیکنان را برای ساعت های متمادی سرگرم کند. نکاتی که باعث شدند تا بازی مورد توجه افراد بسیاری قرار گیرد، گرافیک بسیار قوی، طراحی چهره های قدرتمند و صد البته جزئیات بسیار بالای شخصیت ها بودند که باید تمام این ها را ممنون موتور قدرتمند Anvil بود. گرافیک بازی، زنده و از لحاظ نورپردازی تقریباً شاهکار بود.

همچنین حرکات بسیار دقیق صورت و اجزای بدن نیز در بازی تعبیه شده اند. در مورد شخصیت پردازی اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما می توان انتظار داشت که سردسته گروه Patriots فرد قدرتمندی باشد و بازیکن را در گروه Rainbow به چالش بسیار جدی و جذابی بکشد. شخصیت منفی بازی می تواند بازی را ماندگار کند و این دقیقاً نکته ای است که Ubisoft می داند. سازندگان در مورد بازی وعده های بسیار زیادی داده اند. تا کنون با مشاهده تریلرهای بازی می توان فهمید که تا حد زیادی موفق به انجام این کار شده اند و باید منتظر عنوانی انقلابی در سال 2013 باشیم.

Ubisoft قول داده که کنسول های این نسل بتوانند بازی را به خوبی پردازش کنند و نیازی به هزاران Update و Patch پس از عرضه بازی نباشد، اما آیا حرف آن ها صحت دارد؟ گرافیک بازی سنگین است و کنسول های این نسل دیگر به آخر خط رسیده اند. تحمل چنین گرافیک سنگینی برای کنسول های پیر این نسل کاری بس دشوار و یا شاید غیر ممکن خواهد بود. نمایش های بازی همگی به قدری زیبا و جذاب بوده اند که بسیاری بازی را Gears of War سبک اول-شخص نامیده اند. قرار است Rainbow 6: Patriots موج جدیدی از مخاطبان و بازیکنان را به خود جلب کند و UbiSoft سرمایه نسبتاً زیادی را روی آن گذاشته است. باید منتظر ماند و دید که در آینده چه اطلاعاتی از بازی به بیرون درز پیدا می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 دی 1391برچسب:, ] [ 3:54 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 902
بازدید کل : 129771
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->