گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

هیچ کس فکرش را نمی کرد که زمانی برسد که یک مد، بزرگ ترین رشته مسابقات آنلاین شود. موفقیت World of WarCraft کمپانی Blizzard را بر آن داشت که در یک نقشه به نام DOTA، قهرمانان سری WoW را در کنار یک دیگر جمع کند و توانایی کنترل آن ها را به بازیکنان بدهد. نقشه DOTA آنقدر رکورد زد تا اینکه Valve رسماً حقوق این مد را از Blizzard خرید و با ایجاد تغییراتی روی آن عدد 2 را به کنار آن اضافه نمود و چند وقت پیش رسماً پرده از DOTA 2 برداشت. Valve مدتی به صورت آزمایشی DOTA 2 را به کاربران Steam هدیه می داد و با مهک زدن موفقیت آن، تاریخ رسمی عرضه این مد محبوب را اعلام کرد.

DOTA 2 برادر بزرگ تر خود را کنار زده بود و هر روز تقاضا برای آن بیشتر و بیشتر می شد. در آن سوی میدان، سازنده اصلی DOTA با ساختن League of Legends عرصه را برای مانور دادن DOTA 2 بسیار سخت کرد. نبرد بین DOTA 2 و LoL هنوز هم ادامه دارد، ولی حکایت DOTA 2 تفاوت های زیادی با LoL دارد. DOTA 2 عنوانی دوست داشتنی و سرگرم کننده است که به طور حتم تمامی طرفداران DOTA را راضی نگه می دارد و با تغییرات بسیار بزرگ، افراد تازه کار را نیز به خود جذب می کند. اولین نکته ای که در DOTA 2 توجه ما را به خود جلب می کند، گرافیک آن است. هر چند که گرافیک نسخه اول هم چشم نواز بود، اما DOTA 2 با ارائه فاکتورهای موفقیت آمیز نسخه اول و ارتقاء کیفیت بافت ها، یکی از زیباترین گرافیک های اخیر را به ما ارائه می دهد.

باید به سازندگان این بازی تبریک گفت که توانسته اند تا این حد در باطن شخصیت ها کار کند. نکته دیگری که تیم DOTA 2 توانسته به خوبی روی آن کار کند، این است که به هر قهرمان یک شخصیت اختصاصی و منحصر به فرد داده است. هر چند که ما در نسخه اول نیز شاهد این ماجرا بودیم، اما DOTA 2 به خوبی روی هر شخصیت کار کرده و اوج این هنر روی قوی ترین قهرمان بازی یعنی یورسا (Ursa) است. یکی دیگر از نکات مهم در مورد تمامی اجزای DOTA 2 و مخصوصاً قهرمانان، تغییر است. مشکلاتی که Blizzard برای Valve ایجاد کرد، باعث شد تا قهرمانان DOTA با شکل و شمایلی جدیدتر پا به قسمت دوم بگذارند.

این تغییرات برای برخی از شخصیت ها مسخره هستند و باعث زده شدن بازیکنان از بعضی قهرمان های قدیمی می شود. برای مثال، یکی از محبوب ترین شخصیت های بازی به نام Bloodseeker دچار تغییرات بسیار بزرگی شده و شاید تنها وجه شباهت آن با وارثش در DOTA خون دوست بودن او باشد. دومین مورد، تغییر در بخش آیتم ها و ترکیب های بازی است. در DOTA دست بازیکن بسیار باز بود تا ترکیب را طوری که مورد نظرش است، ببندد. در DOTA 2 نیز همین امر صدق می کند، اما Valve این سیستم را بیشتر برای تازه کاران درست کرده است! همان طور که می دانید، Valve بزرگ ترین شبکه فروش بازی ها به صورت دیجیتالی را دارد.

Steam اینبار به طور انحصاری میزبان نسخه دوم DOTA خواهد بود و دیگر بازیکنان مجبور نیستند برای تجربه گیم پلی ناب DOTA 2 به شبکه هایی مثل Garena رجوع کنند. گیم پلی اصلی ترین بخش در DOTA بوده است. گیم پلی فوق العاده اعتیادآور در شخصی سازی قهرمان های بازی در میدان نبرد، 99 درصد بازیکنان را به خود جذب کرد. گیم پلی DOTA 2 مانند نسخه اول خود جذاب، سرعتی، دیدنی و تاکتیکی است. وجه تمایز بزرگ DOTA 2 با قسمت اول، این است که باید در زمان بازی و به ویژه وقتی که به جز شما قهرمان دیگری وجود دارد، تاکتیک مناسبی را پیشه کنید. منظور از تاکتیک، سلاح و... نیست، بلکه عقب نشینی ها و حمله های به موقع و ضد حمله های سریع هستند. همان طور که گفته شد، شخصیت های DOTA 2 دستخوش تغییرات بسیار زیادی شدند.

هر چند که در نسخه اول هر قهرمان ویژگی بسیار خاصی در زمینه گیم پلی داشت، در DOTA 2 با عمیق تر کردن این قابلیت، هر قهرمان به میزان بسیار زیادی تخصصی شده است. یکی دیگر از بخش های فوق العاده گیم پلی DOTA 2، قابلیت جادو و یا قدرت مخصوص هر شخصیت در گیم پلی است. هر کدام از آن ها با ارتقاء یافتن، می توانند یکی از 4 جادوی اختصاصی خود را باز کنند و زمانی که درجه شما به عدد 6 رسید، می توانید قوی ترین جادوی خود را روی دشمن بخت برگشته اجرا کنید و به میزان قابل توجهی به آن ها صدمه وارد کنید. تا زمان عرضه DOTA 2، چند ماهی باقی مانده است. با توجه به اینکه Valve یکی از وسواسی ترین شرکت ها در مورد کیفیت بازی ها خود است و اهمیت DOTA 2 را نیز درک می کند، انتظار می رود که تا زمان عرضه رسمی بزرگ ترین رشته بازی های آنلاین، مشکلات معدود آن را برطرف کند و باز هم تجربه ای بی نظیر و پرهیجان را به ما هدیه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 8 دی 1391برچسب:, ] [ 3:37 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 895
بازدید کل : 129764
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->