گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

تغییر در بازی‌های رایانه‌ای به هیچ‌وجه چیزه بدی نیست؛ در واقع، اگر تغییر به‌جا و درست باشد علاوه بر راضی‌‌کردن طرفداران قدیمی یک عنوان، طرفداران جدیدی با سلیقه‌های متفاوت‌تر را هم برای آن بازی به ارمغان بیاورد. اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که عنوان مربوطه تغییر نکرده باشد، بلکه عملا به اسم تغییر به یک بازی دیگر تبدیل شده باشد.

شاید اگر چندین ماه پیش چنین سخنی در مورد جدیدترین عنوان استودیوی خوش‌ذوق Ninja Theory، یعنی DMC جدید به کار می‌رفت، کم‌و‌بیش همه‌ی طرفداران جدید و قدیمی سری با آن موافقت می‌کردند، اما پس از تجربه‌ی دموی قابل بازیای که بر روی XBLA و PSN منتشر شد، نظرها تقریبا 180 درجه برگشت! دیگر آن عنوان منفور که همه به عنوان نقطه‌ی افت سری از آن یاد می‌کردند و با بی‌میلی منتظر شکست آن بودند تبدیل شده بود به یکی از مورد انتظار‌ترین Hack 'n Slash های 2013. کپکام و نینجا تئوری بالاخره توانسته بودند تا جای خود را در بین طرفداران قدیمی و جدید سری، به دست آورند.

 

 

 

به نظر میرسد که سازندگان در داستان بازی و ریشه‌های آن تغییرات زیادی ایجاد کرده‌اند. در دنیای DMC کنونی، شیاطین بر دنیا حکم‌فرمانی می‌کنند و افرادی مثل دانته که شغلشان شکار شیاطین است عملا نقش تروریست را ایفا می‌کنند. روزی دختری عجیب در خانه‌ی دانته را می‌زند. وی ادعا می‌کند که از طرف سازمانی تحت عنوان The Order آمده و رهبر آن‌ها قصد ملاقات با دانته را دارد. در سکانس بعدی، گفتگویی میان دانته و ویرجیل را مشاهده می‌کنیم که در آن ویرجیل دست همکاری به سمت دانته دراز کرده و از وی در مورد از بین بردن شیطانی بزرگ، کمک می‌طلبد. سپس دانته همراه با دختر ذکر شده را در شهری می‌بینیم که ناگهان دانته توسط یک دوربین دیده شده و وارد نیمه‌ی اهریمنی شهر می‌شود. این نیمه که Limbo City خوانده می‌شود، هیچ‌گونه احساس خوبی نسبت به دانته نداشته و به‌طور مداوم سعی در نابود کردن او دارد. پس از کشتن تعدادی دشمن و گذر از چند مانع پلتفرمینگ، دانته از پنجره‌ی یک کلیسا به بیرون پریده و وارد نیمه‌ی سالم شهر ‌می‌شود.سپس یک Cut-Scene پخش می‌شود که در آن شخصی با ماسک Tho Order شیاطین را تهدید کرده و از وجود یک سلاح مخفی در نزد The Order سخن می‌گوید. سلاحی که دانته نام دارد.

 در دموی ذکر شده، عملا رابطه‌‌ی میان دانته و ویرجیل تغییر کرده بود. در نسخه‌های قبلی این دو برادر مهم‌ترین رقیب برای همدیگر به شمار رفته و رابطه‌ی پرتنش بین آن‌ها از جذاب‌ترین بخش‌های داستان نسبتا متوسط بازی به شمار می‌رفت. اما در این نسخه به‌نظر می‌رسد که رابطه‌ی این‌دو بیشتر شبیه به داستان‌های کلیشه‌ای شده که در آن‌ها شخصیت اصلی بازی، توسط شخصیت منفی آن مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. البته هنوز مشخص نشده که آیا ویرجیل شخصیت منفی است یا خیر؟ هم‌چنین احتمال بسیاری در مورد وجود خود شهری که قهرمانمان در آن حضور دارد به عنوان شخصیت منفی بازی می‌رود. همچنین ویرجیل در یک کات‌سین خود و دانته را ترکیبی از یک پدر شیطان و یک مادر فرشته می‌داند. چیزی که کاملا با چهار نسخه‌ی اول سری در تضاد است. به‌طور دقیق‌تر دانته و ویرجیل از یک ترکیب انسان - شیطان، به یک هیبرید فرشته - شیطان تبدیل شده‌اند که همین موضوع می‌تواند باعث وجود قابلیت‌های جدیدی در طول بازی شود. هرچه باشد، فرشته بودن برچسب جدیدی است که به قهرمان بازی زده‌شده است.

 

.

 

در بخش بعدی دمو، شاهد مبارزه‌ی دانته با یک باس عظیم‌الجثه هستیم. این باس فایت بسیار سینمایی و جذاب کار شده است. در طی این مبارزه، دانته پس از خالی کردن یک‌چهارم نوار جان باس ذکر شده، با اسلحه‌ی قلاب مانندی یک از بندهایی که او را به صورت وارونه به سقف منطقه متصل کرده‌اند، جدا کرده و سپس برای گریز از ضربه‌ی تخریب‌کننده‌ی او، به سکوی کناری می‌رود. پس از نابودی این باس شاهد یک صحنه‌ی سینمایی خوب هستیم که به سبک عناوین قبلی سری عاری از هرگونه QTE و عامل مزاحم است. یکی از نکات جالب در مورد این باس، شباهت زیاد با باس پل بازی Shadows of the Damned در بخش شخصیت‌پردازی است.

 

 

همانند همیشه، سلاح‌ها و کمبوهای متنوعی در DMC انتظار شما می‌کشند. علاوه بر شمشیر و دوکلت معروف دانته، دو سلاح داس مانند نیز در بازی حضور دارند که یکی سرعتی و دیگری قدرتی است. به سبک DmC 4، بازیکن در هر لحظه قادر به سوییچ بین تجهیزات متنوع خود و خلق کمبوهای خلاقانه است. این ویژگی سبب شده مبارزات بسیار سریع و نرم باشند به طوری‌که بر خلاف عنوانی چون Ninja Gaiden III، از هیچ‌گونه سکته‌ای در بین مبارزات خبری نیست و به سبک عنوان افسانه‌ای بایونتا، مبارزات فوق‌العاده سریع و دینامیک دنبال می‌شوند. بخش‌های پلتفرمینگ نیز در این بازی حضور خواهند داشت، اما از حالت خشک عناوین اصلی فاصله گرفته و بیشتر به NG و GoW نزدیک شده‌اند. دوربین بازی نیز از حالت ثابت - دینامیک خارج شده و به صورت تمام دینامیک در آمده و به سبک NG، مدام قهرمان بازی را به صورت سوم شخص تعقیب می‌کند.

 


 

یکی از بهترین بخش‌های دموی منتشر شده، بدون شک بخش‌های دیداری و شنیداری بودند که همه را به تحسین واداشتند. نورپردازی در بازی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و انیمیشن‌ها فوق‌العاده نرم و سریع است. طراحی چهره‌ی شخصیت‌ها نیز خوب و با دقت صورت گرفته و وجود جزئیات فراوان در صورت دانته، گواهی بر این ادعاست. رنگ‌بندی بازی نیز قابل قبول و البته کمی تکراریست که امیدواریم شازندگان تا زمان عرضه‌ی بازی بتوانند این مشکل را رفع کنند. موزیک بازی به سبک عناوین قبلی بسیار سریع، خشن و پرهیجان بود و به القای جو بازی کمک زیادی می‌کرد. صداگذاری نیز در مور معدود شخصیت‌های به نمایش درآمده خوب بود اما به هیچ وجه در سطح عنوانی چون LoS نبود. از نظر بهینه بودن نیز می‌توان گفت که سازندگان کار خود را در این بخش به نحو احسنت انجام داده‌اند و شخصا باگ خاصی را در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا گرافیک مشاهده نکردم.

 


 

آخرین قطره‌ی اشک شیطان که تا چند ماه دیگر می‌ریزد! به نظر از همه لحاظ عالی می‌آید و احتمالا باید شاهد یک انفجار به سبک بایونتا باشیم. تنها مشکلی که می‌ماند، چهره‌ و شخصیت نه‌چندان دل‌چسب دانته است که ممکن است برقراری ارتباط با او را برای طرفداران قدیمی سری تا حدی مشکل کند. در هر حال همه‌ی طرفداران DMC در سراسر جهان منتظر انتشار این بازی و مشاهده‌ی نتیجه‌ی زحمات نینجا تئوری هستند. نتیجه‌ای که امیدواریم ناامیدمان نکند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, ] [ 6:37 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 899
بازدید کل : 129768
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->