گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

سبک پلتفرمر یکی از محبوب ترین ژانرها است و کمپانی Sony از همان ابتدای ورود خود به صنعت بازی های کامپیوتری با خلق عناوین انحصاری مختلف در تلاش برای برطرف کردن نیاز مخاطب این سبک بوده است. در بین این عناوین، Jack & Daxter ،Ratchet & Clank و Sly Cooper که در نسل گذشته خلق شدند، توانسته اند محبوبیت زیادی را کسب کنند. پس از موفقیت سری R&C (به خصوص نسخه A Crack in Time) اینبار Sony به فکر ساخت ادامه ای بر مجموعه Sly Cooper افتاد.

در سال 2010، عرضه Sly Collection با استقبال غیر منتظره منتقدین روبرو شد و مسئولیت ساخت آن به عهده استودیوی Sanzaru Games بود که با توجه به مشغول بودن استودیوی Sucker Punch (خالق این سری) به ساخت عنوان محبوب inFamous، پیشنهاد تولید نسخه جدید بازی از سوی Sanzaru توسط Sony تأیید شد. این استودیو هم با توجه به تعامل خوبی که در ساخت نسخه Collection با Sucker Punch داشته، اینبار هم Thieves in Time را زیر نظر آن ها می سازد. نمایش های منتشر شده از بازی بیشتر حول قسمت های مختلف گیم پلی آن است و فعلاً چیز زیادی از داستان معلوم نشده است. سبک و سیاق کمدی داستان و شخصیت ها همچنان بر قوه خود باقی است و گرافیک Cel-Shaded و شاد آن نیز فضایی طنزگونه ایجاد کرده است. داستان بازی ادامه ای بر نسخه سوم است. بنتلی (Bentley) دست به اختراع ماشین زمان زده است.

در حین استفاده از آن، Thievius Raccoonus کتاب فنون دزدی خانواده کوپر (Cooper) گم می شود. اکنون اسلای (Sly) به همراه بنتلی و مورای (Murray) در صدد پیدا کردن آن برمی آیند. همان طور که می بینید، داستان بازی پیچیدگی خاصی ندارد و بیشتر تمرکز خود را روی شخصیت ها گذاشته است. همچون قبل، باید از قابلیت های هر 3 شخصیت استفاده کرد. البته اسلای، بنتلی و مورای تنها شخصیت های قابل بازی نیستند و شخصیت های جدیدی هم اضافه شده اند. یکی از آن ها ریوئیچی کوپر (Rioichi Cooper) یک نینجای دوران ژاپن فئودال و یکی از اجداد اسلای است که توانایی طی کردن مسیرهای طولانی با سرعت زیاد را دارد.

ویژگی اصلی گیم پلی Thieves in Time ترکیب سبک مخفی-کاری با اکشن-پلتفرمر است. روند کلی بازی بیشتر از همه به Ratchet & Clank شبیه است و نوع اکشن و بخش های پلتفرمر، تحت تأثیر این اثر محبوب کار شده اند. محیط های عظیم Open-World برای مأموریت در نظر گرفته شده و مقصد نیز توسط بنتلی نشانه گذاری شده است. راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه مورد نظر وجود دارند و البته هر مأموریت را باید با تاکتیکی متفاوت طی کرد، اما جالب ترین بخش نمایش های منتشر شده از بازی، مبارزه با Bossهای عظیم الجثه است. طبق گفته سازندگان، آن ها علاقه زیادی به Bossهای این سری داشتند و اینبار می خواهند مبارزاتی حماسی تر و عظیم تر خلق کنند.

نمایش مبارزه با ببر موفق بوده و نشان داده که سازندگان در صدد انجام چنین کاری هستند. از دیگر المان های جدید اضافه شده به گیم پلی، امکان تغییر لباس شخصیت است که نه تنها جنبه ظاهری دارد، بلکه هر لباس قابلیت مخصوص به خود را دارد. به طور مثال، اسلای از یک لباس برای کند کردن زمان استفاده می کند یا از لباسی آهنین برای دفع مشت های دشمن بهره می برد. بخش های پلتفرمر هم در نوع خود جالب هستند. عبور از طناب های باریک در حالیکه توسط گلوله های آتشین بمباران می شوند، از جمله موقعیت های جالب  ایجاد شده در بازی است. Sanzaru Games پیش از این در ساخت Sly Collection موفق بوده و عنوان جالب Secret Agent Clank را نیز در کارنامه خود دارد. اما Sly Cooper: Thieves in Time مهم ترین بازی آن ها است.

از طرفی سابقه درخشان این سری محبوب در نسل قبل و توقع بالای طرفدارانش و از طرف دیگر وجود عناوین انحصاری بزرگی چون The Last of Us ،Beyond: Two Souls و God of War: Ascension کار را برای این استودیو بسیار سخت کرده و ممکن است درست همان بلایی که بر سر Ratchet & Clank: A Crack in Time آمد (با وجود موفق بودن، بازی کاملاً زیر سایه Uncharted 2: Among Thieves باقی ماند) بر سر این بازی نیز بیاید. با این حال 5 فبریه 2013 تاریخی است که Sony برای عنوان انحصاری خود انتخاب کرده تا در فصلی که معمولاً عاری از عناوین درجه یک است، صاحبان کنسول های خود را سرگرم کند. این بازی علاوه بر PS3، روی PSVita نیز عرضه می شود و می تواند فرصتی خوب برای محک زدن قابلیت های این کنسول دستی در اجرای بازی های پلتفرمر باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, ] [ 9:56 قبل از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 884
بازدید کل : 129753
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->