گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

با سلام خدمت تمام دوستای عزیزم عید بر همه مبارک باشه به این مناسبت هم که شده 2 تا خواسته ازتون دارم خواهش میکنم گوش کنید

1:

خواهش میکنم از تمامی دوستانی که نظر میدن و تقاضای تبادل لینک رو دارن همون طور که 100 بار اشاره کردم سیستم تبادل لینک اتوماتیکم مشکل پیدا کرده واسه همین شما من رو لینک کنید بعد اطلاع بدید تا لینکتون کنم

2:

از الان بگم که از این به بعد پیام های تبلیغاتی بلافاصله حذف میشن گفته باشم یارو میاد تو سایت تبلیغ چای محسن میکنه خوب آخه من چی بگم به این جور افراد

خوب دیگه چیزی ندارم بگم فقط این که نظراتتون همیشه میتونه منو دلگرم کنه پس نظر بدید

خدافس

مدیریت وبلاگ گیم باز

مازیار



نظرات شما عزیزان:

mahmood
ساعت14:00---23 تير 1392
سلام داداش وبلاگ قشنگو خوبی داری من مثل شما وبلاگ داشتم خسته شدم گفتم برم جای بالاتر خواستی بیا اینا هاست های ارزون میده با یه دامنه ارزون یه سایت ردیف بزن http://www.netafraz.com/members/aff.php?aff=3326
پاسخ:ممنون حتما یه سر میزنم


Alireza Shahmoradi
ساعت9:24---28 خرداد 1392
وبلاگ من را بگذار توي لينك هات.
پاسخ:دوست من شما من رو لینک کن بعد اطلاع بده لینکت کنم
پاسخ:شما لینک شدید


افشین محمدی
ساعت13:50---14 ارديبهشت 1392
سلام همکار عزیز خوبی خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک کنید
پاسخ:دوست من شما پست اول رو مطالعه کن بعد نظر خودتون رو بگید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 2 فروردين 1398برچسب:, ] [ 1:11 قبل از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 882
بازدید کل : 129751
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->