گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

 

 

زمانی که برای اولین بار صحبت از بخش چندنفره در God of War: Ascension شد، شاید خیلی ها با خود گفتند که این قسمت اصلاً به این سری از بازی ها ارتباطی ندارد. این بازی برای اکثر طرفدارانش به معنای خشونت زیاد و اجرای ضربه های ترکیبی مختلف است. حال بخش چندنفره می تواند به هر دوی این قسمت ها ضربه بزند. در نگاه اول، این بخش به سرعت می تواند تجربه شما از God of War را خراب کند، اما زمانی که کمی آن را بازی کردید، متوجه می شوید که خیلی جالب و سرگرم کننده از کار درآمده است. به تازگی این امکان فراهم شده بود تا بازیکنان بتوانند این قسمت را تجربه کنند.

بخش چندنفره جدا از فرمول اصلی God of War طراحی شده و استودیوی Santa Monica کار بسیار خوبی را در آن انجام داده است. تعادل بازی در این قسمت به خوبی حفظ شده و سازندگان توانسته اند بخش های ابتدایی سیستم مبارزه را پیاده سازی کنند و به همین دلیل گیم پلی آن درگیر کننده است. وقتی وارد این قسمت می شوید، خود را در نقش یک قهرمان نیمه برهنه خواهید دید که روبروی معبدی ایستاده است. در ابتدا شما باید از بین 6 گزینه ای که پیش روی شما قرار می گیرد، یکی را انتخاب کنید. البته در دموی قابل بازی، تنها دو گزینه به نام های Zeus و Ares وجود داشتند. با انتخاب یکی از آن ها، شخصیت شما در طول بازی از قابلیت های مختلفی برخوردار می شود که برخی از آن ها به سلاح و مهارت های او بستگی دارند.

به طور مثال، Ares به شخصیت بازی یک شمشیر و Zeus یک چکش بزرگ خواهد داد. در این دمو، شخصیت بازی قابلیت های Ares را انتخاب کرد و پس از پشت سر گذاشتن بخش آموزشی، با هوش مصنوعی مبارزه کرد. بخش های ابتدایی بازی همانند آن چیزی هستند که از یک بازی God of War انتظار دارید، اما چند تغییر مهم در این قسمت صورت گرفته اند. یکی از مهمترین تغییرات، این است که دیگر از دکمه L2 در این قسمت استفاده نمی کنید. این کار باعث می شود تا سریعاً بتوانید در مقابل ضربه های ترکیبی قهرمان های دیگر از خود واکنش نشان دهید و بتوانید به میزان سلامتی خود اضافه کنید.

از دیگر قابلیت های جدید بازی می توان به حمله های بسیار قوی ای اشاره کرد. Parries و Super Attackها می توانند به شما کمک زیادی کنند. Parries را می توانید با زدن دکمه X اجرا کنید و در مقابل ضربه دشمنان، دفاع کنید. اگر بتوانید این دکمه را بیش از دو ثانیه نگه دارید، می توانید حملات دشمن را به ضربه های ترکیبی تبدیل کنید که خودتان آن ها را اجرا می کنید. در این حالت می توانید ضربه های قوی ای را به دشمنان بزنید. برای اجرای Super Attackها می توانید دکمه L1 را نگه دارید و دایره و مربع را فشار دهید. در این حالت می توانید حالت دفاعی حریف را از بین برده و سپس به او ضربه های مهلکی وارد کنید. روند اصلی مبارزه ها در این قسمت به صورت 4 برابر 4 و Deathmatch خواهد بود.

از نقشه های این قسمت فعلاً Desert of Lost Souls را می شناسیم که همانی است که از زمان معرفی این بازی آن را مشاهده کرده ایم. بازیکنان با از بین بردن حریف های تیم مقابل، باز کردن صندوق ها، کنترل قسمت های مختلف نقشه و از بین بردن Polyphemus یا Cyclops امتیاز بدست می آورند. نقشه بازی بسیار بزرگ طراحی شده و راه های جالبی برای رفتن به قسمت های مختلف آن وجود دارند. هر چقدر که در مبارزه های بیشتری شرکت کنید، سرعت بازی بیشتر می شود. یکی دیگر از حالت های بازی Free for All است که در نقشه ای کوچک تر دنبال می شود وگیم پلی بازی نیز همانند آن چیزی است که در God of War III مشاهده کرده بودیم. در این حالت شما در مکانی بازی می کنید که متعلق به هرکول (Hercules) است.

او از بالای این مکان مبارزه ها را تماشا می کند. موضوع جالب اینجاست که این قسمت هیجان انگیزتر از قسمت های دیگر بازی است، چرا که می توان کارهای مختلفی انجام داد و حریفان را به شکل های مختلفی از بین برد. در قسمت Free for All می توانید ضربه های ترکیبی ای که دوست دارید را اجرا کنید و سایر بازیکنان را از بین ببرید. می توانید فنون چندضرب مختلفی را اجرا کنید و آن ها را از از لبه ها به پایین پرتاب کنید. همچنین می توان حریفان را با همکاری افراد مختلف از بین برد. البته بعد از آن باید به این موضوع توجه کنید که خودتان به حریف بعدی تبدیل نشوید. این بازی دارای گیم پلی متفاوتی است که ممکن است روی قسمت داستانی بازی تأثیرگذار باشد. اگر شما گیم پلی کلاسیک سری God of War را دوست دارید، شاید این قسمت مورد توجه شما قرار نگیرد.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ 10:20 قبل از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 870
بازدید کل : 129739
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->