گیم باز

ویتون وب|اسکریپت|قالب وبلاگ|قالب وردپرس


گیم باز
جایی برای راحتی گیمر ها
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گیم باز و آدرس mgamebaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

درباره ضعف بازیسازی ژاپنی ها در سال های اخیر و تبدیل غرب به قدرت بازیسازی دنیا صحبت های زیادی شده است. بازی های شرقی در این روزها بسیاری از طرفدارانشان را از دست داده اند و حتی بازیکنان شرقی نیز بیش از پیش به بازی های غربی علاقه مند شده اند. تکنولوژی های غربی در ساخت بازی های کامپیوتری بیشتر از تکنولوژی های شرقی مورد استفاده می گیرند و حتی این موضوع یکی از دلایلی است که شرقی ها نمی توانند بازی هایی با کیفیت محصولات غربی راهی بازار کنند. شرقی ها نمایش خوبی در برابر سایر کمپانی های بازیسازی در سرتاسر دنیا روی کنسول های PS3 و Xbox 360 نداشتند، اما با عرضه Kinect شرایط کمی متفاوت شد.

Kinect به عنوان یک تکنولوژی و محصول غربی، فروش بسیار خیره کننده ای داشت و باعث شد که فروش Xbox 360 نیز افزایش پیدا کند. اما در ژاپن این کنترلر، همان طور که Xbox 360 با موفقیت بزرگی روبرو نشد، به مکان خاصی دست پیدا نکرد. حال نکته جالب اینجاست که بازیسازان ژاپنی بازی های بسیار خوبی را برای این کنترلر راهی بازار کردند که غربی ها توانایی ساخت آن را نداشتند. بازی ای مانند Body and Brain Connection که توسط Namco Bandai ساخته شد، از جمله این آن ها است. اکنون یکی دیگر از استودیوهای ژاپنی در حال به پایان رساندن بازی جدیدش برای Kinect است که Crimson Dragon نام دارد.

گروهی که قبلاً بازی Panzer Dragon را برای Xbox راهی بازار کرده بودند، در حال ساخت این بازی هستند، اما چه می شود که استودیوهای کوچک ژاپنی توانایی ساخت چنین بازی های موفقی را روی Kinect پیدا می کنند؟ تاکاهیرو فوکودا (Takahiro Fukuda) که در سمت مدیریت استودیوی Land Ho قرار دارد و در ساخت این بازی با استودیوی Grounding Inc همکاری می کنند، می گوید: "اکثر بازی هایی که ما در حال ساخت آن ها هستیم، برای Kinect بوده و هدفمان هم بازار غرب بوده است. در حقیقت کمپانی ما به شکل کاملاً غربی به کار خودش ادامه می دهد تا بتواند بازی های خوبی را عرضه کند."

فوکودا در ادامه می گوید: "ساخت بازی برای Kinect بیشتر مربوط به آن ایده ای می شود که شما در سر دارید. Xbox در ژاپن چندان بزرگ نیست و به همین دلیل بازار Kinect نیز کمتر از Xbox است. چیزهای کوچکی وجود دارند که ما باید به آن ها توجه کنیم، اما همین چیزهای کوچک باعث می شوند که جهش های بسیار بزرگی را داشته باشید. به طور کلی، ما اصلاً نگران بازار ژاپن برای ساخت بازی های Kinect نیستیم." صحبت های فوکودا به این دلیل است که آن ها بازی برای غربی ها خلق می کنند. به همین دلیل برای آن ها چندان مهم نیست که محصولاتشان در ژاپن فروش می کنند یا خیر.

او در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره می کند که: "زمانی که Xbox عرضه شد، من فکر کردم که این کنسول تنها برای بازیکنان حرفه ای ساخته شده، اما هر چقدر که از زمان عرضه آن گذشت، متوجه شدم که این کنسول برای بازیکنان معمولی نیز بسیار مناسب است. خود کنسول بیشتر برای بازیکنان حرفه ای مناسب است، اما بازی های زیادی برای بازیکنان معمولی روی آن عرضه شده اند. Kinect نیز باعث شد که این موضوع شکل تازه ای روی Xbox به خودش بگیرد و بازیکنان بیشتری به سمت این کنسول بیایند. Kinect بازی های سبک تر و آسانتری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و بر خلاف بازی های بزرگ بازار، بازیکنان بیشتری را به سمت بازی کردن جلب می کند."

مشکلات در بازاریابی برای بازی های Kinect در یک طرف قرار دارد و از طرف دیگر مشکل ساخت بازی برای Kinect در ژاپن بیشتر از غرب است. در ژاپن باید یک دفتر بزرگ داشته باشید و پول زیادی نیز موجود باشد تا بتوانید یک بازی تولید کنید. ساخت بازی برای یک کنترلر حسی به مراتب سخت تر از ساخت بازی های معمولی است و به همین دلیل به فضا و زمان بیشتری نیاز دارد. فوکودا می گوید: "ما بازی آخر خودمان را برای Kinect ،Move و Wii عرضه کردیم و به همین دلیل بیش از 50 درصد فضای دفتر کار به این کنترلرها اختصاص داده شده بود تا بتوانیم بازی ها را به خوبی تست کنیم. حتی برنامه نویس ها نیز به این فاصله نیازمند بودند تا بتوانند کدهایشان را اصلاح کنند.

این موضوع هزینه بیشتری را نیز در بر دارد." آن ها با ساخت بازی های قبلی، مسیری را به وجود آوردند که اکنون می توانند به وسیله آن بازی Crimson Dragon را به راحتی راهی بازار کنند. فوکودا می گوید: "ما همیشه می خواستیم رو به جلو حرکت کنیم. به همین دلیل از ساخت بازی های Arcade شروع کردیم. ما بازی های زیادی را در سبک Action-Arcade راهی بازار کرده بودیم و می دانسیتم که به چه صورت باید فعالیت کنیم. با همین روش برای Wii ،Kinect و Move بازی می سازیم، چرا که می دانیم این سبک برای کنترلرهای حرکتی بسیار موفقیت آمیز است. استودیوی Land Ho مدت زیادی است که برای کنترلرهای حرکتی در حال ساخت بازی است و بازار این سبک از بازی ها را گسترش داده است. این کار بسیار هیجان انگیز و هنوز هم سرگرم کننده است و برای مدت زمان طولانی ای به همین صورت باقی می ماند. همیشه هم بازار خوبی برای این بازی ها وجود دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, ] [ 6:10 بعد از ظهر ] [ مازیار ]
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید هدف از این وبلاگ راحتی شما گیمر های عزیز است امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید
لینک های مفید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 891
بازدید کل : 129760
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->